Ερ (ιδιώτες): Γιατί να εγγραφώ στην εφαρμογή “Πλατφόρμα Αναζήτησης / Προσφοράς Εργασίας” του Δήμου Θεσσαλονίκης;
Απ: Στην εφαρμογή αναρτώνται καθημερινά και συγκεντρωτικά το σύνολο των αγγελιών, που δημοσιεύονται στην ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας. Τις εντοπίζετε εύκολα και τις διαχειρίζεστε με ένα μόνο κλικ και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Επίσης αναρτώνται αγγελίες ανεξάρτητα και απ ευθείας από τις επιχειρήσεις, που είναι εγγεγραμμένες στην εφαρμογή. Επιπρόσθετα ο Δήμος Θεσσαλονίκης προσφέρει και υπηρεσίες συμβουλευτικής στους ανέργους της περιοχής μας, εφόσον το επιθυμούν.
Ερ (ιδιώτες): Τι απαιτείται να διαθέτω ως εξοπλισμό; Πρέπει να έρθω στο Δήμο;
Απ: Δεν απαιτείται η παρουσία σας και όλες οι διαδικασίες γίνονται απομακρυσμένα και ηλεκτρονικά. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένας υπολογιστής ή smartphone ή tablet.
Ερ (ιδιώτες): Τι πρέπει να κάνω για την εγγραφή μου στην ψηφιακή σας εφαρμογή;
Απ: Θα πρέπει:
1. Να εισέλθετε στην ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης “thessaloniki.gr” και να επιλέξετε την ενότητα “ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ” και μετά, την επιλογή “ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ”.
2. Καθώς βρίσκεστε στην ιστοσελίδα της εφαρμογής, επιλέξτε “Άνεργοι” και πατήστε “Ανεβάστε Βιογραφικό” ή εναλλακτικά επιλέξτε “ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ”.
3. Εμφανίζεται η “GDPR - Φόρμα Συγκατάθεσης”, την οποία πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά και, αν συμφωνείτε, να επιλέξετε “Συναινώ”, ώστε στην επόμενη οθόνη να καταθέσετε τα στοιχεία βιογραφικού σας.
4. Στην οθόνη “Υποβολή Βιογραφικού” καταγράφετε τα στοιχεία σας κατά προτίμηση με κεφαλαία γράμματα. Κάποια στοιχεία είναι υποχρεωτικό να συμπληρωθούν (αυτά σημειώνονται με “*”). Σ αυτή την οθόνη θα βρείτε περισσότερες αναλυτικές οδηγίες για την εγγραφή σας.
5. Ολοκληρώνετε πατώντας “ΥΠΟΒΟΛΗ ΦΟΡΜΑΣ” στο κάτω μέρος της σελίδας.
6. Όπως σας πληροφορεί η επόμενη οθόνη: “Το βιογραφικό σας καταχωρήθηκε στα μητρώα του Δήμου”!!!
7. Αναζητήστε, σύμφωνα με τις οδηγίες, τον κωδικό που σας έχει παραδοθεί (με email) για είσοδο στις ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ!!!.
Ερ (ιδιώτες): Αφού κατέθεσα το βιογραφικό μου στην ψηφιακή εφαρμογή σας, πώς μπορώ να αναζητήσω θέσεις εργασίας;
Απ.: α) Αφού παραλάβετε τον αντίστοιχο κωδικό εισόδου, μπορείτε, όποτε επιθυμείτε, στην ενότητα “Άνεργοι/Είσοδος” να έχετε πρόσβαση στις θέσεις εργασίας που αφορούν στην ειδικότητά σας
β) Στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) θα λαμβάνετε μήνυμα, κάθε φορά που εισάγονται στην εφαρμογή νέες θέσεις εργασίας σχετικές με την ειδικότητά σας.
Ερ (ιδιώτες): Μπορώ να υποβάλω αίτημα για περισσότερες από μία ειδικότητες εργασίας;
Απ: Με την εγγραφή σας στην εφαρμογή μπορείτε να δηλώσετε στο ηλεκτρονικό βιογραφικό σας μέχρι τέσσερις (4) ειδικότητες, για τις οποίες θα ενημερώνεστε τακτικά στο email που δηλώσατε. Δεν επιτρέπεται η επανεγγραφή στην εφαρμογή με το ίδιο email. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο Γραφείο του Δήμου Θεσσαλονίκης στο τηλέφωνο 2313317583 ή στο email grafeioergasias@thessaloniki.gr, για να διορθώσετε ή να συμπληρώσετε τις ειδικότητες, που σας ενδιαφέρουν.
Ερ (ιδιώτες): Κατέθεσα τα στοιχεία μου στην ψηφιακή εφαρμογή σας, δεν έχω παραλάβει “κωδικό πρόσβασης”, ούτε μπορώ να εισάγω ξανά τα στοιχεία μου.
Απ: Αν είστε σίγουροι ότι καταχωρίσατε σωστά το email σας και δεν πήρατε απάντηση στο φάκελο “εισερχόμενα”, παρακαλούμε ελέγξτε και τον φάκελο “ανεπιθύμητα” ή “spam”.
Ερ (Ιδιώτες): Ποια είναι η προέλευση των θέσεων απασχόλησης, που εμφανίζονται στην ψηφιακή εφαρμογή ή/και εμφανίζονται στο email μου;
Απ: Στην εφαρμογή εισάγονται καθημερινά μετά από την απαραίτητη επεξεργασία, οι αγγελίες που αφορούν θέσεις εργασίας στην Κεντρική Μακεδονία και αναρτώνται στον ελληνικό, ηλεκτρονικό και τοπικό τύπο. Η συλλογή των αγγελιών εργασίας (σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο), γίνεται από τον ιδιωτικό τομέα, από τις ανοιχτές προκηρύξεις του δημοσίου τομέα αλλά και από τα τρέχοντα προγράμματα του ΟΑΕΔ/προγράμματα επιμόρφωσης/ προγράμματα επιταγής (voucher) εισόδου στην αγορά εργασίας.
Ερ (Ιδιώτες): Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ασχολείται με τον έλεγχο και τη διαλογή των αγγελιών, που αναρτώνται;
Απ: Όχι. Δήμος Θεσσαλονίκης δεν είναι υπεύθυνος για τη μορφή και το περιεχόμενο των αγγελιών που εμφανίζονται. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, με την οποία συνεργάζεται ο Δήμος Θεσσαλονίκης, αποδελτιώνει, προετοιμάζει και αναρτά τις αγγελίες.
Ερ (ιδιώτες): Πώς διαχειρίζεται ο Δήμος Θεσσαλονίκης τα στοιχεία του βιογραφικού μου και άλλα προσωπικά δεδομένα;
Απ: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ έχει ρόλο “υπεύθυνου επεξεργασίας” των δεδομένων. Πριν την εισαγωγή του βιογραφικού, θα σας ζητηθεί να συμφωνήσετε με τους όρους προστασίας προσωπικών δεδομένων. Παρακαλούμε, να διαβάσετε αυτό το κείμενο προσεκτικά.
Ερ (ιδιώτες): Για πόσο διάστημα τηρούνται τα στοιχεία μου στην εφαρμογή;
Απ: Τα
στοιχεία σας
διατηρούνται
για δεκαοκτώ (18)
μήνες στην
εφαρμογή.
Οποιαδήποτε
στιγμή, αν δεν
επιθυμείτε
πλέον να λαμβάνετε
ειδοποιήσεις
και θέλετε να
διαγραφείτε από
την εφαρμογή,
μπορείτε να το
κάνετε με τις
παρακάτω
κινήσεις:
1. Στην αρχική σελίδα επιλέγετε: Άνεργοι / είσοδος
2. Εισάγετε email και κωδικό
3. Στη σελίδα των αγγελιών σας επιλέγετε το “ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ” σας και “Διαγραφή από MailList”
Επίσης, μπορείτε να στείλετε email με το αίτημα διαγραφής σας στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ (info@volsystem.gr). Στην περίπτωση αυτή θα διακοπεί αμέσως η αποστολή ενημερώσεων. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τους όρους συναίνεσης στην ενότητα: “ανεβάστε βιογραφικό => GDPR - Φόρμα Συγκατάθεσης”
Ερ (Ιδιώτες): Ο Δήμος Θεσσαλονίκης μπορεί να με βοηθήσει στην επικοινωνία με τις επιχειρήσεις που ζητούν προσωπικό;
Απ: Στο
Δήμο
Θεσσαλονίκης
λειτουργεί το
Γραφείο Στήριξης
της
Απασχόλησης
και της Επιχειρηματικότητας,
που προσφέρει
ανάλογες υπηρεσίες
υποστήριξης
προς
εργαζόμενους,
ανέργους και
επιχειρήσεις.
Τηλ 2313317583
εργάσιμες
ημέρες και ώρες.
Ερ (επιχειρήσεις): Πώς κάνω την εγγραφή μιας επιχείρησης, που είναι νομικό πρόσωπο ;
Απ: Θα πρέπει:
1. Να εισέλθετε στην ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης thessaloniki.gr, να επιλέξετε την ενότητα “ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ” και μετά, την επιλογή “ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ”.
2. Καθώς βρίσκεστε στην ιστοσελίδα της εφαρμογής, επιλέξτε “ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ”.
3. Στην
οθόνη “Νέα
Εγγραφή
Εταιρείας”, που
εμφανίζεται,
σημειώσετε ΟΛΑ
τα ζητούμενα
στοιχεία, που
είναι τα
ελάχιστα
απαραίτητα για
την
ταυτοποίηση και την
επικοινωνία
μαζί σας.
Ολοκληρώστε
πατώντας
“Καταχώρηση...”
στο κάτω μέρος
της σελίδας
4. Αμέσως
μετά την
εγγραφή σας θα
μπορείτε να
εισάγετε τις
αγγελίες σας.
5. Επίσης θα
μπορείτε να
μεταβάλλετε τα
αρχικά στοιχεία
σας σε
οποιαδήποτε
στιγμή στο
μέλλον.
Ερ (επιχειρήσεις): Πώς εισάγω αγγελίες στην ψηφιακή εφαρμογή σας;
Απ: Βήματα:
1. Στην αρχική οθόνη της εφαρμογής επιλέξτε “Εργοδότες” και “Είσοδος”
2. Εισάγετε το email (username) σας και τον κωδικό (password), που καταχωρίσατε κατά την εγγραφή σας.
3. Στην οθόνη “Οι Αγγελίες μου” πατήστε “+Νέα Αγγελία”
4. Πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:
u Η προώθηση προς τους ωφελούμενους γίνεται μόνο με βάση το στοιχείο (πεδίο) «Θέση».
u Στην «Περιγραφή Θέσης» συμπεριλάβετε όσα περισσότερα στοιχεία απαιτούνται για την κατανόησή της από τους ωφελούμενους.
u Επίσης στην «Περιγραφή Θέσης» συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας (όνομα υπεύθυνου επικοινωνίας, τηλέφωνο και email επικοινωνίας) που θα προωθηθούν.
u Η αγγελία θα προωθείται απο την ημέρα καταχωρισμού της μέχρι και επτά ημέρες μετά την ημερομηνία λήξης της (υποχρεωτική)
u Μετά τη λήξη της η αγγελία δε διαγράφεται από την πλατφόρμα αλλά, αν δεν επιλέξετε τη διαγραφή της, παραμένει, ώστε να την ενεργοποιήσετε ξανά στο μέλλον.
5. Ολοκληρώστε την εισαγωγή με “Αποθήκευση...”
Ερ (επιχειρήσεις): Πώς διαχειρίζομαι τις αγγελίες μου στην ψηφιακή εφαρμογή σας;
Απ: Βήματα:
1. Στην αρχική οθόνη της εφαρμογής επιλέξτε “Εργοδότες” και “Είσοδος”
2. Εισάγετε το email (username) σας και τον κωδικό (password), που καταχωρίσατε κατά την εγγραφή σας.
3. Στην οθόνη “Οι Αγγελίες μου” εμφανίζεται λίστα όλων των αγγελιών σας. Ακόμη κι αυτών, που έχουν λήξει.
4. Μπορείτε να διαγράψετε κάποια από αυτές οριστικά επιλέγοντας “ΔΙΑΓΡΑΦΗ !!!”.
5. Μπορείτε να επεξεργαστείτε κάποια από τις αγγελίες επιλέγοντας “ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ...”
6. Πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:
u Η προώθηση προς τους ωφελούμενους γίνεται μόνο με βάση το στοιχείο (πεδίο) «Θέση».
u Στην «Περιγραφή Θέσης» συμπεριλάβετε όσα περισσότερα στοιχεία απαιτούνται για την κατανόησή της από τους ωφελούμενους.
u Επίσης στην «Περιγραφή Θέσης» συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας (όνομα υπεύθυνου επικοινωνίας, τηλέφωνο και email επικοινωνίας) που θα προωθηθούν.
u Η αγγελία θα προωθείται απο την ημέρα καταχωρισμού της μέχρι και επτά ημέρες μετά την ημερομηνία λήξης της (υποχρεωτική)
u Μετά τη λήξη της η αγγελία δε διαγράφεται από την πλατφόρμα αλλά, αν δεν επιλέξετε τη διαγραφή της, παραμένει, ώστε να την ενεργοποιήσετε ξανά στο μέλλον.
7. Ολοκληρώστε την εισαγωγή με “Αποθήκευση...”
Ερ (επιχειρήσεις): Η ανάρτηση, επεξεργασία και διατήρηση αγγελιών στην εφαρμογή σας έχει κάποιο κόστος;
Απ: Όχι.
Είναι εντελώς
ΔΩΡΕΑΝ!
Ερ (επιχειρήσεις): Μπορώ να υποβάλω περισσότερες από μία αιτήσεις για προσφερόμενες θέσεις εργασίας;
Απ: Ναι. Στην εφαρμογή μας οι επιχειρήσεις μπορούν να εισαγάγουν στοιχεία προσφοράς εργασίας για όσες θέσεις (ειδικότητες) επιθυμούν. Η ενημέρωση γίνεται από την ίδια την επιχείρηση, όποτε το επιθυμεί χρησιμοποιώντας τους κωδικούς της.
Ερ (Επιχειρήσεις): Έχω αναρτήσει αγγελία στην ψηφιακή εφαρμογή σας. Πώς θα έρθω σε επαφή με τους υποψήφιους για τη θέση;
Απ: Όπως με τις υπόλοιπες αγγελίες, αν έχετε καταχωρίσει σωστά τα στοιχεία σας, οι υποψήφιοι θα επικοινωνήσουν με τα αναρτημένα στοιχεία επικοινωνίας σας.
Ερ (Επιχειρήσεις): Έχω αναρτήσει αγγελία στην ψηφιακή εφαρμογή σας. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης μπορεί να “συνδέσει” συγκεκριμένους ανέργους με τις ανάγκες της επιχείρησής μας;
Απ: Όχι. Η σύνδεση γίνεται αυτόματα και μόνο μέσω του πεδίου “ΘΕΣΗ”, το οποίο συμπληρώνουν τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι υποψήφιοι της θέσης. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης υποστηρίζει τα δύο μέρη για τη βέλτιστη αξιοποίηση της εφαρμογής αλλά όχι για τις συγκεκριμένες θέσεις απασχόλησης